فهرست

درب پارکینگ یا ماشین رو + جدیدترین مدل ها

درب پارکینگ یا ماشین رو:

درب پارکینگ یا ماشین رو:

ُامروزه یکی از چالش های مهمی که پیمان کاران ، مجریان و سازندگان ساختمان ها دارند استفاده. و متریال های جدید در ساختمان ها و مجتمع های مسکونی مدرن است .

برای موفقیت و پیشرفت در حرفه معماری و ساختمان سازی  لازم است که همواره با بروز ترین و بهترین تکنولوژی ها و همچنین جدیدترین متریال موجود در بازار آشنا باشیم .

البته الزاما این آشنایی دلیل برای استفاده از این متریال نمی‌ باشد بلکه باعث می شود. تا بهترین انتخاب ممکن را انجام  و ساختمانی زیبا در عین حال مقاوم و مستحکم بنا نماییم .

یکی از این موارد چالش برانگیز انتخاب درب پارکینگ ، ساختمان است . چرا که درب پارکینگ ساختمان علاوه بر زیبایی ، مقاومت و ضد سرقت بودن ، باید از اصول و استانداردهای مورد تایید نظام مهندسی تبعیت نماید . علاوه بر موارد فوق باید

به گونه ای طراحی شده،که در زمان باز شدن حداقل فضای ممکن را اشغال کند،تا شما بتوانید تعداد فضای پارکینگ بیشتری برای ساختمان تامین نمایید .

درب ورودی ماشین همانطور که از نامش پیداست برای ورودی پارکینگ ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. توجه داشته باشید که فضای مفید در نظر گرفته شده برای عرض درب پارکینگ نباید کمتر از ۲۲۰ سانتی متر باشد. زیرا کم عرض ترین خودروها برای ورود به پارکینگ به فضای ۲۲۰ سانتی متری نیاز دارند. در صورتی که کوچه تنگ باشد نیز باید این مقدار را بیشتر نمود تا خودروها بتوانند به صورت مورب وارد پارکینگ شوند. از طرفی بهترین متریال برای ساخت این درب ها آهن است که بتواند فشارهای وارد را به دروازه ماشین رو را تحمل کند.

انواع درب پارکینگ یا ورودی ماشین:

درب پارکینگی را به طور کلی می توان به سه دسته ساده، فلزی CNC و فرفورژه دار تقسیم بندی نمود. هر کدام از این درب ها از ویژگی های مشخصی بهره مند هستند که عبارتند از:

  • درب ورودی ماشین ساده:

برای ساخت درب پارکینگی ساده به یک کلاف چارچوب، کلاف لنگه، قفل ساده، لوله سه پارچه و همچنین ورق سرتاسری نیاز است. قیمت درب پارکینگ ساده نسبت به دیگر انواع درب ها بسیار مقرون به صرفه تر می باشد. استفاده از پروفیل فابریک ST37 صنعتی با ضخامت حداقل ۲ میلیمتری ورق ST37 می تواند هزینه های ساخت درب پارکینگ را کاهش دهد و در عین حال مقاومت لازم را نیز حفظ نماید.درب پارکینگ یا ماشین رو

  • درب پارکینگ فلزی CNC:

از جدیدترین درب های پارکینگ می توان به درب فلزی CNC اشاره نمود. این درب به صورت لیزیک ورق های ساده طراحی می شود و در سبک های مدرن و کلاسیک مورد استفاده قرار می گیرد. این درب می تواند زیبایی فوق العاده ای داشته باشد و استانداردهای چارچوب درب را نیز حفظ نماید. مقاومت بالای درب های فلزی CNC نسبت به نوع ساده و فرفورژه از مهم ترین ویژگی های آن ها می باشد. برای افزایش مقاومت این درب ها از ورق ۳ میلیمتری استفاده می شود و پروفیل کلاف نیز سنگین تر انتخاب می گردد. به طور مثال در چارچوب از پروفیل ۸۰ در ۸۰ و در لنگه از پروفیل ۱۰۰ در ۴۰ استفاده می شود. این پروفیل ها می توانند فشار ناشی از لیزیک را تحمل نمایند و منجر به مقاوم سازی درب گردند.

  • درب پارکینگ فرفورژه دار:

این درب ورودی ماشین تناسب زیادی با طراحی رومی و کلاسیک دارد و معمولا طرح های آن الهام گرفته از طبیعت است. این درب ها را میتوان با طراحی دلخواه به شکل های مختلف سفارش داد. البته میزان سنگینی، زیبایی و قیمت درب پارکینگ فرفورژه به طراحی آن ها بستگی دارد. به طور کلی برای اجرای تمامی درب های پارکینگ می توانید طرح مورد نظر خود را ارائه دهید و با توجه به فضای مورد نظرتان مناسب ترین درب را انتخاب کنید.

در ادامه این مقاله شما را جدیدترین نمونه درب پارکینگ و ماشین رو اشنا می کنیم:


 

درب مدرن،درب پارکینگ کد9889،درب اهنی،درب اهنی

.درب پارکـینگ کد 3311،درب پارکینگ فلزی،درب ساختمان،درب ورودی ویلا

.درب مدرن،درب پارکینگ ،درب اهنی،درب اهنی،درب ماشین رو،مدل درب پارکینگ،درب پارکینگ یا ماشین روخرید درب ساختمان، در پارکـینگ کد 2207،در پارکـینگ فلزی،درب ساختمان،درب ورودی ویلا

درب مدرن،درب پارکینگ،درب پارکینگ جدید،درب پارکینگ لوکس،درب اهنی

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا