فهرست

چهار چوب فلزی درب اتاق

چهارچوب فلزی درب اتاق،چهارچوب فلزی اتاق

چهارچوب فلزی درب اتاق

چهار چوب فلزی درب اتاق انواع مختلفی دارد که هر کدام

از آنها بسته به سلیقه مشتری و دکوراسیون داخلی، انتخاب و نصب می شوند. اما انواع چهارچوب های درب اتاق در بازار ایران. شامل چهارچوب های فلزی، چوبی، PVC و UPVC هستند که هر کدام کاربردها و ویژگی های خاص خود را دارند.

اما در سال های اخیر، علاوه بر افزایش ایمنی استحکام این درب ها، از زیبایی و تکنولوژی های جدید نیز در ساخت چهارچوب درب اتاق استفاده می شود. به همین دلیل ما در این مطلب به انواع مختلف چهار چوب درب اتاق می پردازیم.

ویژگی های چهارچوب درب اتاق


توجه به ویژگی های چهار چوب درب اتاق، اندازه توجه به درب ها اهمیت دارد. بنابراین شما به جز بودجه خرید، باید به نوع چهارچوب و هماهنگی آن با فضای داخلی محیط نیز توجه کنید.

برای همین، ما در این مقاله، به انواع چهارچوب های درب اتاق از جمله چهارچوب فلزی، چوبی، PVC و UPVC می پردازیم و ویژگی ها و معایب آنها را بررسی می کنیم تا با آنها آشنا شوید و در هنگام خرید، انتخاب بهتری داشته باشید.

چهارچوب فلزی درب


یکی از تجهیزات آهنی که در ساختمان های مسکونی علاوه بر درب ورودی، درب پارکینگ و… مورد استفاده قرار می گیرد، چهارچوب فلزی درب می باشد

چهارچوب درب  می تواند از جنس های مختلف چوبی و آهنی باشد که مدل آهنی آن استحکام بالاتری دارد و در عین حال می تواند با استفاده از سازه های آهنی مدل جدید، زیبایی خلاقانه ای را به حیاط خانه خود یا پارکینگ ساختمان مسکونی شما ببخشد. چرا که ممکن است بسیاری از افراددر انباری های خود برخی از اجناس عتیقه و گران قیمتی را قرار داده باشند.

به همین دلیل است که ممکن است هر سارقی به محض ورود به حیاط خانه ها با مشاهده انباری با استفاده از ترفند های مختلف خود را به داخل انباری رسانده

و تمامی وسایل گران قیمت موجود در آن را به تاراج ببرد. بنابراین شما می توانید با تعویض درب های انباری قدیمی و فرسوده خود به مدل های مقاوم و زیبای درب های انباری امروزی امنیت بیشتری را برقرار سازید.

ابعاد چهارچوب فلزی درب اتاق


ارتفاع استاندارد و ابعاد چهارچوب درب اتاق و سرویس 220 سانتی متر و سایز استاندارد عرض اتاق خواب 85 تا 95 سانتی متر و برای سرویس 70 تا 80 سانتی متر است.

قیمت چهارچوب فلزی درب اتاق تحت تاثیر چه عواملی است؟


عوامل مختلفی همچون قیمت مواد اولیه،نوع چهارچوب، ضخامت و وزن، نوسانات ارزی. هزینه حمل و نقل و غیره بر قیمت تمام شده چهارچوب فلزی اثرگذار خواهد بود.

جمع بندی

در این مطلب به معرفی چهارچوب فلزی اتاق و مزایای آن پرداخته شده است. همانطور که می دانیم در گذشته بیش تر از درب های چوبی استفاده می کردند. اما با گذر زمان و به خاطر مشکلات درب های چوبی، درب های فلزی جایگزین آن ها شدند. به محل اتصال درب و پنجره در ساختمان چهارچوب گفته می شود. چهار چوب های فلزی به چهار نوع: چهارچوب ساده، چهارچوب فرانسوی، چهارچوب مکزیکی و چهارچوب رومی تقسیم می شوند.

از محصولات درب ورودی فلزی و درب ورودی چوبی کیافلز بازدید نمایید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا