فهرست

چهارچوب پنجره دوجداره ‌upvc

چهارچوب پنجره دوجداره ‌upvc

درب و پنجره upvc امروزه از بهترین نوع درب و پنجره دوجداره است

که مزایای ویژه ی آن باعث شده بسیار مورد استفاده قرار بگیرد.

انتخاب چهارچوب برای پنجره دوجداره یکی از بهترین کارهایی است که به شدت توصیه می شود.

در هنگام عملیات ساختمانی در محل هایی که قرار است پنجره های دوجداره نصب شوند. فریم یا قاب فلزی به ضخامت چهار تا هشت سانتی متر کار میشود که نقش بسیاری مهمی در استقامت پنجره دوجداره دارد.

همان طور که در بخش نصب پنجره های یو پی وی سی بعد از اندازه گیری ابعاد توسط نصاب و سپس تولید درب و پنجره دوجداره نوبت به نصب ان می رسد. و در اینجاست که فریم فلزی نقش تعیین کننده ای را ایفا می کند.

یکی از مهمترین عواملی که باعث می شود که پنجره های دوجداره سالیان طولانی دارای عملکرد مناسب بوده و از رگلاژ خارج نشوند. وجود فریم فلزی در هنگام نصب است زیرا زمانی که پنجره دوجداره در فریم فلزی پیچ میشود باعث افزایش استحکام تا ده برابر بیشتر از حالت عادی می گردد.چهارچوب پنجره دوجداره ‌upvc

نبود فریم فلزی در هنگام اجرای عملیات ساختمانی سبب میشود

تا نصاب با مشکل مواجه شده و نصب درب و پنجره دوجداره به نحو احسن انجام نشود. و بعد از مدتی استفاده پنجره حالت افتادگی پیدا کرده و از رگلاژ خارج شود.

چهارچوب-فلزی،چهارچوب-فرانسوی،کیادرب-چهارچوب-پنجره-دوجداره-

نکات مهم در نصب فریم انتظار یا فریم آهنی پنجره دوجداره چیست؟

نحوۀ نصب چهارچوب پنجره دوجداره ‌upvc بسیار مهم است زیرا تاثیر زیادی بر کارایی پنجره خواهد گذاشت. این فریم باید توسط افراد ماهر و متخصص نصب شود.چهارچوب پنجره دوجداره ‌upvc

نکاتی که باید در نصب فریم انتظار یا فریم آهنی پنجره دوجداره در نظر گرفت عبارتند از: تراز بودن، عدم پیچ خوردگی و خمیدگی، عدم تکان خوردن فریم در هنگام ادامه بنایی و مماس بودن سطح داخلی با کف دیوار. در کنار این ها در نظر بگیرید که اگر ابعاد فریم بزرگ است حتما برای انتقال باید از تسمۀ آهنی استفاده کرد تا فریم تاب برندارد.

 

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا