فهرست

حفاظ پنجره ساده و شیک

استفاده از حفاظ آهنی پنجره مدرن به دلایل مختلفی انجام می‌شود. که جهت حفاظت از خانه های شما در برابر سرقت، در انواع ثابت، متحرک و دوجداره تولید می شود. حـفاظ پنجره ثابت، به صورت مستقیم روی پنجره نصب می شود و قابل باز و بسته شدن نیست. حفـاظ پنجره ساده و شیک و انواع نرده پنجره فرفورژه و حفاظ پنجره متحرک. که به صورت کشویی یا ریلی روی پنجره نصب می شود و می توان آن را باز و بسته کرد.حفاظ پنجره ساده و شیک

حفظ و بالابردن امنیت پنجره های ورودی ساختمان با استفاده از حفاظ های متفاوت و نرده های آهنی و فلزی بهترین پیشگیری برای ورود سارقین به داخل منزل است.

یکی دیگر از مهمترین مزایای حفاظ تراس و نرده های پنجره مراقبت، حفظ سلامت و امنیت کودکان و حیوانات خانگی شما است. سقوط کودکان از پنجره و فرار کردن حیوانات خانگی یکی از شایعترین مشکلات پنجره های بدون حفاظ است.

با استفاده از حفاظ های پنجره با خیال راحت پنجره ها را باز کنید و نگران سلامت و امنیت کودکان و پت های خانگیتان نباشید. استفاده از انواع نرده های پنجره باعث می‌شود تا شما خاطرتان برای ترک خانه خود آسوده تر شود.حفاظ پنجره

چند مدل حفاظ پنجره درکیادرب تولید می‌گردد؟

از حفاظ های کیادرب می توان به حفاظ پنجره ساده ، حفاظ پنجره دو جداره، حفاظ پنجره مدرن، فرفورژه، لوکس، CNC اشاره نمود.

در ادامه شما را با چند مدل حفاظ پنجره ساده و شیک آشنا می کنیم:

حفاط-فلزی،حفاظ-فلزی-پنجره-ساده-و-شیک،قیمت-حفاظ-پنجره-فلزی

ساده و شیک

حـفاظ اهنی

حفاظ پنجره ساده و شیک ، حفاظ اهنی،حفاظ مدرن،حفاظ مدرن پنجره

حـفاظ پنجره ساده،حفاظ مدرن،حفاظ اهنی

 کیادرب تولیدکننده انواع حفاظ پنجره ساده و شیک با تیم متخصص فنی خود در سریعترین زمان میباشد.

این نوع از نرده پنجره را بارها و بارها در ساختمان های و پنجره های خانه های دور و بر خود مشاهده نموده اید. نرده پنجره ثابت به شکلی ساده و با شمایلی ثابت سال های بسیار زیادی است که نقش یک محافظ درجه یک و ایداه آل را در خانه شما ایفا می نماید. احتمالا قیمت مناسب یکی از اصلی ترین ویژگی هایی است که بسیاری از افراد سراغ این حفاظ رفته و آن را به عنوان محافظ پنجره ساختمان خود در نظر می گیرند.

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سجاد عیوضی
سجاد عیوضی
5 ماه قبل

سلام وقت بخیر لطف کنید قیمت انواع حفاظ را بفرمایید

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا