فهرست

10 مدل جذاب و مدرن حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

اگر قصد دارید برای پنـجره خود یک حفاظ جدید و زیبا و مدرن و.. با توجه به نیازتون تهیه کنید
بهتر است  این مقاله را از دست ندهید

برای داشتن  یک انتخاب صحیح  ابتدا  باید با انواع حفاظ پنـجره آشنا  بشوید

یکی از راه ها برای محافظت از ساختمان ها و ویلا ها استفاده از حـفاظ پنـجره میباشد،شاید تصور مردم از این نوع حفاظ فقط میله های فلزی ساده باشد اما شرکت حـفاظ نما با ایده ها جدید و جالب توانسته سبک و طراحی حفاظ پنجره در تهران را کامل تغییر دهد و طراحی ها به سمت لوکس تر بودن تغییر یافته و در کنار آن امنیت هم بیشتر شده است.در مورد طراحی و رنگبندی و ابعاد حفاظ هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد بلکه تمامی طرح ها بر اساس دیزاین ساختمان و رنگبندی نمای آن دیزاین میشود.

انواع حفاظ پنجره


حفاظ پنجره

ساخت و نصب مدل های جدید حـفاظ پنجره ضد سرقت در تهران توسط ما انجام میشود. این حفاظ اغلب در انواع ثابت، حفاظ پنجره متحرک و حـفاظ پنجره دوجداره توسط مجموعه حفاظ نما تولید می شوند. نسل های جدید حـفاظ پنجره کاربرد بسیار بالایی دارد و در طراحی بسیار تاثیر بالایی دارد . از طرح های کلاسیک و مدرن میتوان در حفـاظ استفاده کرد و نحوه ی باز و بسته کردن آن با توجه به نیاز مشتریان متغیر میباشد . یکی از مهم ترین ویژگی هایی که تمام حفاظ پنجره ها باید داشته باشد . مقاومت بسیار بالایی در مقابل سرقت داشته باشد.

یکی از انواع حفـاظ‌های پنجره، نوع مدرن است که هم قیمت مناسبی دارد و هم طرح‌های آن موردپسند خیلی‌ها قرار می‌گیرد. در نتیجه می‌توان گفت که نوع مدرن، یکی از انواع پرفروش حفاظ‌های مدرن است. نوع مدرن حفاظ‌ها، تقاضای بسیار بالایی در بازار دارد. برای ساخت این مدل از حفاظ‌ها، معمولاً از پروفیل‌هایی استفاده می‌شود که ابعاد مختلفی داشته و همچنین به حالت‌های افقی و عمودی در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند.

قیمت حفاظ فلزی


حـفاظ پنـجره‏ های مدرن، از نظر قیمتی نسبت به سایر مدل‌ها، کم­ترین قیمت را داشته و می‌تواند تمامی سلیقه‌ها را در بر بگیرد. در حفاظ نوع مدرن، از جوش به‌جای پیچ‌ومهره استفاده می‌شود.

حفاظ پنجره طرح مدرن علاوه بر امنیت، زیبایی و جذابیت خاصی را به ساختمان می بخشد و با توجه به ساخت و ساز ویلاهای شیک و مدرن، این مدل نرده پنجره بهترین انتخاب می باشد که ساختمان را متمایز از ساختمان های دیگر می کند و دیگر شما یک حفاظ تکراری که بیشتر جاها نصب است را نمی بینید.

حفاظ فلزی پنجره کد201

حفاظ اهنی،حفاظ رو دیوار

حفاظ ابشاری،حفاظ اهنی

209حـفاظ-فلزی-پنجره،حفاظ-پنـجره

210حفاظ-فلزی-پنجره،حفاظ-پنجره.

 جزئیات پیوست حفاظ-فلزی-پنجره،حفاظ-پنجره204

206حفاظ-فلزی-پنجره،حفاظ-پنجره

205حفاظ-فلزی-پنجره،حفاظ-پنجره

00203حفاظ-فلزی-پنجره،حفاظ-پنجره

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا