فهرست

حفاظ آبشاری چیست ؟

حفاظ فلزی،حفاظ آبشاری،حفاظ اهنی

حفاظ آبشاری یکی از متداول ترین حفاظ‌ های اهنی است که از دوران قدیم مورد استفاده قرار می‌گیرد . این حفاظ ها درواقع یک حفاظ سنتی است که میتواند امنیت ساختمان شمارا  ایجاد کند. این حفاظ ها درواقع در تمامی ساختمان ها اعم از تجاری و غیر تجاری استفاده می شوند.

جنس حفاظ های آبشاری فام می باشد و ارتقاع آن ها نیز بلند است تراکم آن ها بلا می باشد و دارای عایق ضد زنگ زدگی هستند. ارتفاع این حفاظ ها ۵۰ تا ۱۴۰ سانتی متر می باشد. این حفاظ ها به شکل جوش‌کاری های دو طرفه ساخته می شوند .

سایر میله گرد های استفاده شده در این حفاظ های آبشاری درواقع ۹ و ۸ کی باشد. حفاظ های آبشاری ۴ پهلو درواقع یکی از پر استفاده ترین حافظ های آهنگی برای روی دیوار ها می باشد . این حفاظ ها ارتفاع بالا و تراکم زیادی دارند و از میله گرد های ۱۲ و ۱۰ ساخته شده اند.

مشخصات انواع حفاظ آبشاری


یکی از مشخصات اینگونه حفاظ ها رنگ به کار رفته در آن ها است که معمولا از نوع  رنگ الکترواستاتیک (رنگ کوره ای) می باشد. همچنین جنس رنگ آن ها نیز پوشش فام درجه 1 است.

از دیگر مشخصات این حفاظ ها تراکم شاخه ها است که در هر شاخه 11 الی 14 شاخه است. طول هر شاخه نیز 2 متر، ارتفاع ﺁن ها 50 تا 140 سانتی متر و عرضشان 40 تا 75 سانتی متر است.

مشخصات دیگر این نوع حفاظ ها نوع جوشکاری به کار رفته در آن ها است که عموما جوشکاری دو طرفه است. سایز میلگردی که برای ساخت این نوع حفاظ ها استفاده می شود 90 درصد میلگرد 10 و 10 درصد میلگرد 8 است.این نوع حفاظ ها در مدل های مختلفی ساخته می شوند.

انواع مختلف حفاظ آبشاری


حفاظ ها با توجه به نوع کارایی و محیط مورد استفاده از آنها دارای انواع مختلفی هستند از جمله: حفاظ استیل، حفاظ چوبی، حفاظ فرفورژه، حفاظ بانکی، حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ لیلیوم، حفاظ نیزار، حفاظ بوته ای و حفاظ آبشاری.

همانطور که گفتیم انواع متفاوتی از حفاظ ها وجود دارد. یکی از پر استفاده ترین این حفاظ ها، حفاظ آبشاری است. این حفاظ با استفاده از سر نیزه های تیز که مانند آبشار به پایین خم شده است، مانع از بالا آمدن سارقان شده و عبور آنها از دیوار را غیر ممکن میکنند و از نظر قیمت از دیگر حفاظ ها مانند حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای و حفاظ نخل مرداب ارزان تر است و برای ساختمان های مسکونی و اداری بسیار مناسب است و بر روی دیوارهایی که هم سطح نیستند نیز قابل نصب است.

نصب حفاظ  : 


برای نصب حفاظ نرده آبشاری ابتدا روی سطح دیوار پایه هایی را نصب میکنیم .

پایه ها میتواند میلگرد یا قوطی باشد .

دیوار را به اندازه قطر پایه به عمق حدود ۱۵ سانت سوراخ کرده و پایه را داخل ان قرار میدهیم.

پس از نصب پایه روی دیوار حفاظ روی ان قرار گرفته و جوش داده میشود  .

حفاظ هایی که در کنار هم قرار میگیرند نیز در قسمت پروفیل ها به یکدیگر جوش‌داده خواهند شد .

حفاط-فلزی،حفا-آبشاری،قیمت-حفاظ-ابشاری

مدت زمان ساخت و تحویل حفاظ : 


زمان ساخت و تحویل حفاظ نرده ابشاری با توجه به متراژ مورد نظر برای سفارش متفاوت خواهد بود ولی به طور معمول این زمان بین ۳ تا ۷ روز کاری زمان خواهد برد .

 

ارسال به سراسر کشور :


  

باتوجه به این که حفاظ نرده آبشاری در همه جای کشور طرفدار های ویژه‌ای دارد همچنین ایمنی مناسب و طراحی کلاسیک وشکلیل این نوع حفاظ ما را برآن داشته تا تمهیدات لازم برای ارسال این حفاظ را به سراسر کشور اندیشیده و امکان ارسال را برای مشتریان عزیز توسط باربری های معتبر فراهم اورده ایم .

قیمت حفاظ آبشاری : 


به علت نوسانات زیاد بازار اهن برای دریافت قیمت روز حفاظ نرده آبشاری با ما تماس بگیرید .

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
روزبه
روزبه
5 ماه قبل

سلام قیمت انواع حفاظ روی دیوار رو میخواستم

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا