فهرست

قیمت چهارچوب فلزی چگونه محاسبه میشود؟

"

قیمت چهارچوب فلزی چگونه محاسبه میشود؟

قیمت چهارچوب فلزی به عوامل معتددی بستگی دارد.چهارچوب ها برای نصب درب ها در ساختمان ها استفاده می شوند. به طور کلی به دو دسته چوبی و فلزی تقسیم شده که نوع چوبی آن کاربرد کمتری نسبت به چهارچوب فلزی دارند. چهارچوب های فلزی در سایزهای استاندارد تولید و به بازار عرضه می شوند. نوع چهارچوب فرانسوی و مکزیکی آن ها طرفدار بیشتری داشته.

ویژگی های یک چهارچوب فلزی فوق العاده

حتما به خوبی می دانید انتخاب چهارچوب درب به عوامل مختلفی در پروژه بستگی دارد. در نتیجه نمی توان دستورالعملی مشخص به طور کلی صادر کرد.از طرفی در این نوشته تبلیغ نوع خاصی از چاچوب های فلزی را نمی کنیم به همین خاطر تنها راه باقی مانده ارائه ی ویژگی های کامل و مناسب یک چهارچوب فلزی فوق العاده است.کاری که به طور مشخص در اینجا انجام می دهیم ایجاد چند بند یا اصل در انتخاب چهارچوب های فلزی است.در صورتی که باید سفارش چهارچوب دهید به ترتیب اصل های زیر را بخوانید و بسته به نیاز خود به آن ها پاسخ دهید؛ در انتها اشتراک پاسخ ها ویژگی چهارچوبی است که برای پروژه ی شما مناسب است.

تمامی اندازه های این مجموعه بر حسب میلیمتر می باشد و ضخامت ورق مورد استفاده در پروفیل ها از ورق دو میلیمتری بوده و این پروفیل ها جهت استفاده در چهارچوب پنجره های تمام فلزی، ویترین مغازه – فریم پنجره های PVC و آلومنیومی نیز قابل استفاده می باشد.
حرف W نشان دهنده وزن یک متر پروفیل بر اساس ورق با ضخامت ۲ میلی متر می باشد.

قیمت چهارچوب فلزی

قیمت چهارچوب فلزی درب داخلی به موضوعاتی بستگی دارد که بهتر است با هم به بررسی آن ها بپردازیم.دقت داشته باشید که اصولاً چارچوب های مقاوم تر و با کیفیت تر قیمت بیشتری را دارند.

موضوعات و مواردی مانند متریال ها می توانند تاثیرات ویژه‌ای داشته باشند همانگونه که می‌دانید در هر محصول مواد اولیه می‌تواند تاثیرات ویژه‌ای داشته باشد و با توجه به این موضوع و مواد اولیه های مناسب قیمت بیشتر را به همراه دارند.قیمت چهارچوب درب را در حال حاضر ما می‌توانیم حدود 800هزار تومان الی 1500 میلیون تومان در نظر بگیریم پس برای تهیه این نمونه چهارچوب های مقاوم با مشاوران ما تماس بگیرید.

حتما می دانید که قیمت چهارچوب های فلزی بر اساس وزن آن ها تعیین می شود؛ در نتیجه انتخاب چهارچوب های سبک از چند طریق هزینه های شما را کاهش می دهد. هم به طور مستقیم پول کمتری بابت چهارچوب می پردازید و هم وزن کلی سازه را کاهش می دهید و این به معنی صرفه جویی در طراحی و مصالح است.
تطبیق پذیری یا سازگاری، امروزه یکی از مهم ترین ویژگی های یک معماری قوی است. در نتیجه چهارچوبی را انتخاب کنید که پذیرای طیف وسیعی از درب های موجود در بازار باشد.

نحوه محاسبه قیمیت چهارچوب فلزی

قیمت چهار چوب فرانسوی به شدت به نوع ورق بستگی دارد، در ایران 3نوع ورق با ضخامت 2میل داریم، ورق فولاد مبارکه، ورق اهواز، ورق گیلان به ترتیب بهترین کیفیت را دارند، نکته ای فنی که در این نوع از ورق های چهار چوب فلزی فرانسوی است وزن ورق های 2میل است. عدم اعمال استاندارد های سطح بالا سبب شده تا وزن ورق 2میل کارخانه فولاد با اهواز در هر شاخه 3کیلو گرم است. نرده پیچ از محصولات موازی این مجموعه میباشد.

قیمت چهار چوب فلزی با ورق ۲ میلی متر با وزن ۲۳ کیلو گرم ورق فولاد مبارکه با قیمت کارخانه های تولید کننده پروفیل محاسبه میشود. وزن چهار چوب فرانسوی * قیمت روز پروفیل +دستمزد ساخت=قیمت تمام شده چهار چوب فلزی فرانسوی. دقت کنید که وزن چهار چوب فرانسوی ۲ میل ۲۳ تا نهایت ۲۴ کیلو گرم است. وزن چهار چوب فرانسوی با ضخامت ۲/۵ میلیمتر بین ۲۸ تا ۲۹ کیلو گرم است.

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا